دبیر شورای عالی امنیت ملی: ایران به هرگونه اقدام علیه امنیت خود واکنش قاطع نشان می‌دهد

دبیر شورای عالی امنیت ملی: ایران به هرگونه اقدام علیه امنیت خود واکنش قاطع نشان می‌دهد

 

دریابان علی شمخانی گفت: ایران ضمن رصد تحرکات مداخله جویانه رژیم صهیونیستی و امریکا، به هر اقدام آسیب زا به امنیت خود واکنش قاطع نشان می‌دهد.

به نقل از خبرنگاران جوان :  رئیس مجلس نمایندگان عراق نیز گفت: پارلمان عراق در حال تهیه طرحی برای جرم انگاری همکاری و رابطه با اسراییل است تا از این طریق از هرگونه اقدام احتمالی جلوگیری ‌کند.

رئیس فراکسیون جریان صدر سه روز پیش در پارلمان عراق اعلام کرد پیش نویس قانون جرم تلقی کردن عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در نخستین نشست پارلمان ارائه می‌شود.

العذری در نشست خبری گفت: فراکسیون صدر با فراکسیون‌های متحد خود تصمیم گرفته است پیش نویس قانون جرم دانستن عادی سازی روابط با اسرائیل را در نخستین نشست بعدی پارلمان ارائه کند.

بر اساس این پیش نویس، هرگونه عادی سازی با اسرائیل یا هرگونه ارتباطی با این رژیم، جرم تلقی می‌شود و این پیش نویس ده بند دارد و در نخستین جلسه پارلمان مطرح می‌شود و به کمیسیون ذیربط برای مطالعه و تصویب ارائه خواهد شد.

 مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق هم گفته بود که این جریان به خاطر مقابله با عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی در انتخابات پارلمانی شرکت کرده است.

به گفته محمد الحلبوسی، ایران بدلیل نفوذ معنوی در میان برخی گروه های مذهبی و سیاسی درعراق می تواند نقش مهمی در شکل گیری انسجام سیاسی در این کشور داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع : خبرنگاران جوان

ما را در کانالهای ذیل دنبال کنید؛

تلگرام:https://t.me/fadaeyane110اینا:@fatehkhebare110سروش:splus.ir/fatehkhebare110ایگپ:https://iGap.net/fatehkheybar


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران اقدام علیه امنیتواکنش قاطع
[ چهار شنبه 7 ارديبهشت 1401 ] [ 23:53 ] [ فاتح ]
[ ]